Belgen raden het geluid veel sneller

Q-musicHet is alom bekend dat Q-music Nederland bijna helemaal een kopie is van het zuster-station Q-music in België. Ook de vaak opmerkelijke acties van het radiostation in Nederland zijn al eerder uitgevoerd bij onze zuiderburen. Zo ook 'Het Geluid' dat nu al een paar weken op de radio te horen is. Wanneer het te raden geluid snel geraden wordt, volgt een nieuw geluid. In Nederland zijn we bij het tweede, maar de Belgen zijn al verder.

Niet dat het een wedstrijd is wie hét geluid het snelst raadt, want hoe langer het duurt hoe hoger de prijs. Voor elk fout gegeven antwoord stijgt de prijzenpot namelijk met 100 euro.

Het eerste geluid in Nederland werd al binnen vijf dagen geraden en was 7.600 euro waard. Het tweede geluid is inmiddels al meer dan 15.000 euro waard. In België zijn de luisteraars al bezig met het raden van het vijfde geluid. De vier voorgaande raadsels werden allemaal binnen een paar dagen geraden. En als je achteraf kijkt, zijn de antwoorden niet zo heel moeilijk; schakelen op een fiets, het plaatsen van een GPS-toestel, een rubberen laars uittrekken. Maar je moet er maar opkomen!

De Vlamingen raden de geluiden deze editie in een rap tempo. Zijn de raadsel zo veel makkelijker dan in Nederland of zijn de Belgen nog fanatieker?

Zie ook:
- Het Geluid al meer dan 10.000 euro waard
- Het eerste geluid binnen vijf dagen geraden

Lees ook:Het Geluid al meer dan 10.000 euro waard
Lees ook:Het eerste geluid binnen vijf dagen geraden
Lees ook:Jury komt nu al met tweede tip
Lees ook:Hoe lang kan Het Geluid nog doorgaan?
Lees ook:Tweede geluid binnen een week geraden

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>