21 juni. De dag met de langste periode dat het licht is en tevens het begin van de zomer. Sky Radio grijpt deze dag aan voor de start van één van hun grote acties dit jaar waar het dak eraf gaat: Vanaf 21 juni tot en met 17 juli maken luisteraars kans op een nieuwe BMW 3-serie cabrio. Meedoen kan door het sms'en van het cabrio codewoord van de dag. Tijdens de 27 dagen durende actie wordt elke dag één autosleutel weggeven.
Update (22 juli): Sky Radio-luisteraar Niels winnaar BMW cabrio
Iedere dag wordt er een dagwinnaar getrokken die recht heeft op één van de 27 autosleutels. De uiteindelijke 27 finalisten spelen op 21 juli 2008 op het strand een finalespel. Slechts één van al die autosleutels past op de cabrio.
De actie 'Luister en win een BMW cabrio' is één van de grotere acties die Sky Radio dit jaar houdt en het moet het 'feel good'-gevoel van het radiostation benadrukke. De actie wordt breed gecommuniceerd met onder andere een televisiecommercial, zoals hieronder te zien is:
Het is op zich een weinig opmerkelijke commercial. Wel is duidelijk dat Sky Radio met de beelden wil in spelen op het eerder genoemde 'feel good'-gevoel.
Meer Sky Radio:
- Jeroen van der Boom trouwt op 08-08-08
- Baby van het Jaar 2008 heet Elisa
Lees ook:Sky Radio-luisteraar Niels winnaar BMW cabrio
Lees ook:Q-music speelt bingo met rijbewijzen
Lees ook:Radio 538 organiseert Cabrio Concert
Lees ook:Marlayne Sahupala nieuwe station voice Sky Radio
Lees ook:Vrouw naait luchtballon voor (in de) Sky