Radio 3FM serieus weer in de prijzen gevallen

Begin juli van dit jaar won Radio 3FM's televisiecampagne een Gouden Effie. Begin deze maand won 3FM als station, met haar programma's én met haar DJ's maarliefst vier Marconi Awards. En nu is 3FM opnieuw in de prijzen gevallen.

Dit maal werd de campagne 3FM Serious Request '30 Miljoen landmijnen. Daar kun je niet omheen' bekroond met een M&M Award. Deze prijs, dat een afkorting is voor Media & Marketing Europe, werd door 3FM gewonnen in de categorie Best Corporate Campagne.

De sympathieke actie die 3FM afgelopen december hield in samenwerking met Het Rode Kruis, werd ondersteund door een promotiecampagne. Verantwoordelijke voor die campagne was het communicatieadviesbureau Y&R Not Just Film. Dat is hetzelfde bureau dat de campagne bedacht waarmee 3FM begin juli een Gouden Effie won.

Sinds Radio 3FM in 2004 begon zich met Serious Request in te zetten voor stille rampen, heeft het programma al meerdere prijzen gewonnen. In 2005 won het een Marconi Award voor beste programma en een SAN Accent voor de beste campagne non-profit. In 2006 kwamen daar nog het Gouden Radio Oortje voor het beste radio-evenement en een Bronzen Esprix voor beste campagne non-profit bij.

In december dit jaar vestigt 3FM Serious Request de aandacht op het waterprogramma van Het Rode Kruis.

Zie ook: Radio 3FM vier keer de beste

Lees ook:Bieden op huwelijk in Glazen Huis
Lees ook:Internationale award voor ’3FM Serious Request’
Lees ook:3FM Serious Request 2009 tegen malaria: wat is er gedaan met de 7.113.447 euro?
Lees ook:Serious Request 2007 geeft 2 miljoen mensen schoon water
Lees ook:Winnaars NL-Awards 2009 bekend gemaakt

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>