[Video] 3FM-luisteraar: Music, I think I love you!

Je zelfgemaakte video uploaden en daarmee kans maken op de hoofdrol in een commercial van de Real Music, Real People-campagne op tv. Het kan vanaf nu via de site van de publieke popzender. Er is maar één eis, namelijk: laat zo origineel mogelijk zien wat muziek voor jou betekent. Een originele manier van interactie met het publiek, waarmee 3FM ook inspeelt op de groeiende rage van zelf content maken en uploaden, zoals bij YouTube.

De actie is net begonnen, dus op dit moment staan nog maar een paar video’s online. Zo zien we ene Dieneke (foto) die Wild Thing van The Troggs op, laten we zeggen, geheel eigen wijze vertolkt onder het motto: Music, I think I love you! Meer van dit soort creatieve uitspattingen kunnen vanaf nu worden geupload naar de videopagina van de 3FM-website. Bezoekers van die site kunnen mede bepalen, welke de beste inzending is en daarmee is de interactieve cirkel weer rond.


Music, I think I love you! (Video: 3FM)

Lees ook:
Reclameprijs voor Real Music, Real People van 3FM
Seks op de keukentafel in WK-spot
________________________________________________________________

Lees ook:Juize.FM nieuwe kweekvijver voor talent?
Lees ook:Kink TV nu ook via Hyves
Lees ook:YouTube Symfonie Orkest gesteund door Radio 4
Lees ook:Ook 3FM gaat video’s posten op YouTube
Lees ook:Reclameprijs voor Real Music, Real People van 3FM

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>