Datingprogramma's in een softe vorm kunnen rekenen op grote belangstelling, zo had het televisieprogramma 'Boer Zoekt Vrouw' afgelopen zondag bijna 4,4 miljoen kijkers. Q-music slaat ook aan het daten en heeft twee jonge vrouwen en mannen geselecteerd. Eén van die vier Q-daters zal met zijn/haar hoofd worden afgebeeld op een billboard ter grootte van 100 vierkante meter.
Luisteraars kunnen bepalen wie van de vier de echte Q-dater wordt. Voor die persoon gaat Q-music een paar goede dates regelen en natuurlijk de grootste contactadvertentie van Nederland, op een super groot reclamebord langs de snelweg.
De single Q-dater die door de luisteraars gekozen wordt mag drie dates uitzoeken om een avondje mee te stappen. Uiteindelijk zal de Q-dater één persoon uitkiezen waar op Valentijnsdag een (romantische) avond mee doorgebracht mag worden in een sjiek hotel.
Deze actie van Q-music is niet alleen opvallend, maar ook echt opvallend… want een billboard van 100m2 rijd je niet zomaar voorbij. Sky Radio heeft overigens ook al een invulling voor Valentijnsdag; de non-stop muziekzender brengt dan de 'Valentijn Top 101'.
Meer Q-music:
> Radioactive.blog.nl/q-music
Lees ook:Contactadvertentie van 100 vierkante meter voor Jolanda
Lees ook:Stemmen op favoriete liefdesliedjes voor Sky Radio’s Valentijn Top 101
Lees ook:Valentijn Top 101 14 februari op Sky Radio
Lees ook:Radio 4 op Valentijnsdag in het teken van Dag van de Liefde
Lees ook:Overzicht Valentijn op de radio