Hornbach is Radioadverteerder van het jaar

Een tijdje geleden werden al de finalisten bekend gemaakt van de Radio Advertising Awards georganiseerd door het RAB (het radio advies bureau). Vanmiddag was de feestelijke uitreiking van de awards in Paradiso in Amsterdam. Hier is Hornbach (Stroom Mediacommunicatie) verkozen tot radioadverteerder van het jaar. Maar er werden meer awards vergeven.

In de poptempel kwamen ruim 300 reclamemensen bijeen en konden horen hoe Tempo-Team (TBWA/NEBOKO), C1000 (ALFRED) en Stichting Stop Kindermisbruik (Publicis Amsterdam) door de vakjury creatie tot winnaars werden bekroond.

De Nederlandse consument heeft ‘Hmmm.. Ijsjes’ van Albert Heijn (TBWA\NEBOKO) tot favoriet gekroond. Patrick Horstmann van Mindshare is radioplanner van het jaar.

Hornbach (Stroom Mediacommunicatie) kreeg de belangrijkste prijs en is verkozen tot radioadverteerder van het jaar. Over de winnaar zegt de jury: ‘Deze relatief nieuwe speler is in de doe-het-zelf branche in staat het medium radio, met een efficiënt budget, te claimen en heeft een goede match van de doelgroep met het medium. Hornbach weet zich met en op radio te onderscheiden door gebruik van opvallende creatie met een zeer sterk soundlogo.’

De Radio Advertising Awards worden jaarlijks uitgereikt door het RAB, het Radio Advies Bureau.

Lees ook:RAB zoekt inzendingen voor Radio Advertising Awards
Lees ook:Eerste Wereld Radio Dag, gefeliciteerd!
Lees ook:VCR, PRE en RAB: drie organisaties met één doel
Lees ook:Aanzienlijke stijging non-spot bestedingen radio
Lees ook:Ruud de Wild maakt Radiocommercial van het Jaar bekend

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>