Het gaat goed met radiozender 100%NL. In de metingen voor de luistercijfers stijgt het station elke maand opnieuw en met een nieuw presentatieteam heeft de zender eindelijk weer een echte programmering. Tijd om het oude logo met zwart en magenta roze te vervangen, moeten ze gedacht hebben bij 100%NL.
Naast het nieuwe logo (zie afbeelding hierboven), heeft het station ook een andere slogan. Voortaan is de pay-off van 100%NL "de muziek van Nederland".
Wel opvallend is de kleur van 100%NL; het oranje lijkt een beetje op dat van het voormalige RTL FM. 100%NL zendt uit op het de frequentie die in eerste instantie toegewezen was aan RTL FM.
Zie ook:
- Carlo de Boer nieuwe Algemeen Directeur 100%NL
Lees ook:Directeur Carlo de Boer vertrekt bij Sky Radio
Lees ook:100% NL verbetert ontvangst in Zeeland
Lees ook:Carlo de Boer blijft in de radio business
Lees ook:Nieuw logo Radio Veronica zonder 80′s & 90′s?
Lees ook:100% NL zaterdag op Tilburgse kermis
Pingback: De Allerbeste Top 100 van Nederland op 100%NL | Radioactive