Kledingzaak Geddes & Gilmore wilde zijn jonge doelgroep aanspreken door een catchy slogan en had daarvoor Find your G-spot bedacht, omdat het bedrijf door het hele land filialen opent. Bezorgde ouders zijn bang dat de reclamecampagne hun kinderen aanzet tot seks. Tja, dan kun je ze beter verbieden om naar TMF te kijken of om te gaan stappen, denken wij. In elk geval is het bedrijf gezwicht voor de klachten en zelfs bedreigingen.
Daarom is hun reclamespot niet meer te horen op Radio 538, meldt Nu.nl via het ANP. Geddes & Gilmore noemt de vrouwelijke erogene zone op de website nog wel gewoon bij de naam. Bij het klikken op ‘G-Spot’ van de homepage wordt ook een voice-over ingestart waarin de uiting verwerkt is. De genoemde voice-over is inderdaad van Radio 538-dj Dennis Ruyer. Jurjen Gofers, nu te horen bij Caz!, maakte jaren geleden overigens een heel prográmma op 538 met de naam The G-Spot. Toen zullen diezelfde ouders wel naar Radio 10 Gold geluisterd hebben.
Stelling
Reageer op onze stelling: Find your G-spot moet kunnen in een radiospot.
________________________________________________________________
Lees ook:RTL maakt in memoriam voor Arjen Grolleman
Lees ook:En we noemen hem… Q
Lees ook:Aanzienlijke stijging non-spot bestedingen radio
Lees ook:Compleet nieuwe look voor Q-music
Lees ook:Mark Labrand voice-over bij ‘Rock Nation’
Flauwekul, zeg! Moet gewoon kunnen, toch? Gewoon een woordspeling, daar is toch niks mis mee? Sommige mensen hebben niks beters te doen, lijkt het..
Kan niet, gaat veel te ver! (Maar niet heus)