Bange luisteraars Met Michiel naar Parijs

Als een kind zo blij is Michiel Veenstra dat hij weer naar Disneyland Parijs mag. Niet alleen omdat hij dan Mickey Mouse ontmoet, maar ook omdat hij live radio gaat maken vanuit Parijs. Donderdagavond (24 juli) komt het 3FM-programma 'Met Michiel' vanuit het the-mapark in Parijs en radio-dj Michiel Veenstra gaat niet alleen. Hij neemt namelijk een aan-tal bange luisteraars mee, met één doel: de bangeriken van hun angsten afhelpen.

Het bezoek aan Disneyland is speciaal gewijd aan de angsten die veel pretparkbezoekers moeten doorstaan tijdens ritjes in achtbanen en spookhuizen. Daarom nodigde Veenstra zijn bangste luisteraars uit om mee te gaan en hun angsten te overwinnen.

'Met Michiel' komt donderdag tussen 19:00 en 22:00 uur live vanuit Parijs. Het is inmiddels de tweede keer dat Michiel vanuit zijn favoriete themapark een radio-uitzending maakt. Eind oktober, tijdens het feest Halloween, reisde de dj ook al af naar het themapark in Parijs om daar vandaan radio te maken.

Zie ook:
- Michiel Veenstra verlengt contract met de NPS
- Veenstra, Veenstra en… Veenstra

Lees ook:220 Luisteraars Q-music naar Disneyland Parijs
Lees ook:Veenstra, Veenstra, Veenstra: Michiel is vader geworden
Lees ook:Michiel Veenstra krijgt excuses
Lees ook:Foto’s Coca-Cola Surprisetruck Serious Request
Lees ook:MetMichiel nog een weekje in de USA

3 Reacties // Reageer

3 thoughts on “Bange luisteraars Met Michiel naar Parijs

  1. Bram

    en dat van onze belastingcenten!

      /   Reply  / 
  2. Jorn

    De luisteraars die meegaan reizen op eigen kosten naar Parijs. En wellicht dat Disney de accommodatie regelt in ruil voor wat publiciteit. Dus die kosten die overblijven, gedeeld door 7 miljoen werkenden… ik denk dat jij dat tripje echt niet zult merken in de belastingen hoor ;)

      /   Reply  / 
  3. Jasper

    @ Jorn: Zo ken ik er nog wel een paar.

    Hoewel de actie an sich leuk is, blijf ik hopen dat Disney flink mee betaalt aan de actie, want ze krijgen natuurlijk bakken aan gratis reclame door die actie. Ik zou iig de STER rekening voor eenzelfde hoeveelheid tijd niet willen betalen. Zelfs als je alleen de spotjes over de actie telt.

    Ik vind de vraag of hier belastinggeld aan besteed moet worden wel degelijk relevant. De publieke omroep is er om iedereen te vermaken, niet alleen de werknemers en een paar luisteraars.

    Dat het bedrag gedeeld door 7 miljoen weinig is, maar dat geldt ook voor die topsalarissen van al die PO-bobo’s.

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>