Google sluit radioreclame-deal met Clear Channel

Google gaat advertenties verkopen voor radiogigant Clear Channel, melden The Wall Street Journal en The New York Times. De zoekmachinegigant zou vijf procent van de reclameblokken op 675 Clear Channel radio- stations gaan invullen. Het is de eerste grote deal sinds Google eind vorig jaar de acquisitie voor radio aankondigde. Ook werd gisteren bekend dat Google het webvertisingbedrijf DoubleClick overneemt voor 2,3 miljard euro.

Lees ook:Google stopt met radioreclame
Lees ook:Clear Channel ziet geld in mobiele interactiviteit
Lees ook:Clear Channel investeert flink in HD Radio op AM/FM
Lees ook:Sirius weer een stap verder in overname XM
Lees ook:Clear Channel akkoord met overnamebod 27 miljard

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>