Wijzigingen bij Waterstad FM en RadioNL

Vorige week werden RadioNL en WaterstadFM al overgenomen van het noodlijdende NDC, maar daarmee is de koek voor de 2 commerciële regiozenders nog niet op. Zo verliest WaterstadFM een groot deel van haar kabeldekking en verliezen een aantal medewerkers hun baan.

Dit hoort allemaal bij een plan om RadioNL en WaterstadFM weer rendabel te maken. Komende week verliest WaterstadFM een deel van haar kabeldekking in Drenthe en Overijssel, daarnaast moeten er 4 mensen bij de radiozenders weg. De Leeuwarder Courant weet te melden dat er geen werk meer is voor twee DJ’s, een nieuwslezer en iemand van de marketingafdeling (welke me zeer cruciaal lijkt in deze tijden…).

Ook heeft RadioNL een nieuw logo met een nieuwe slogan gekregen, Het Hollandse Hart van de regio. Opvallend, want het oude logo werd slechts een paar maanden geleden gelanceerd.

Dit bericht is geschreven door RadioActive blogger Ivo Pasveer

Lees ook:Nieuw logo voor radiozender Q-music
Lees ook:Nieuwe huisstijl en slogan voor 100%NL
Lees ook:V-Radio in een compleet nieuw jasje
Lees ook:RadioNL wordt grotendeels non-stop
Lees ook:Nieuw logo Radio Veronica zonder 80′s & 90′s?

2 Reacties // Reageer

2 thoughts on “Wijzigingen bij Waterstad FM en RadioNL

  1. Martin

    Een redacteur van 15 jaar ?

      /   Reply  / 
    1. Dominic Schep Auteur

      Wat ons betreft hebben kennis en de hobby radio geen leeftijd. ;)

        /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>