Albert Heijn opnieuw beste radiocommercial van de maand

“Route 99″ van Albert Heijn is vorige maand als beste reclamecommercial beoordeeld door consumenten. Dit blijkt uit een onderzoek van het RAB, het Radio Advies Bureau. Dit was niet de eerste keer voor Albert Heijn dit jaar dat ze deze prijs hebben gewonnen.

In januari won Albert Heijn de beste radiocommercial met ‘Hamsteren!’

De Route 99 radiocommercial is onderdeel van de actiecampagne ‘Route 99′. De commercial gebruikt dit keer niet de stem van de populaire filiaalmanager maar een heldere vrouwenstem. Uit onderzoek blijkt dat vrouwenstemmen beter werken dan mannenstemmen in radiocommercials. Vrouwenstemmen scoren vooral beter op geloofwaardigheid en leiden bovendien tot een hogere koop- en bezoekintentie. (luister)

Tweede in april is Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa) met de radiocommercial waarin Frans Bauer in dialoog met een kind de flessenactie voor KiKa-bouw aankondigt. (luister)

De Telegraaf, in samenwerking met het Oranjefonds, wordt derde in april met de radiocommercial “Appeltje van Oranje”. (luister)

Lees ook:‘Hamsteren!’ beste radiocommercial in januari
Lees ook:Ruud de Wild maakt Radiocommercial van het Jaar bekend
Lees ook:‘TV in elke ruimte’ beste radiocommercial van februari
Lees ook:‘Stel je niets voor’ beste radiocommercial in maart
Lees ook:Uit de oude doos: Hans Koper belt Albert Heijn

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>